Uw cora blijft open zoals bijna gewoonlijk: Meer info

Shopping Cora | FRNL
Menu
Wat zoek je ?
in dit bereik
    door de plaats
      Mijn rekening

      Aanmelden


      Nog geen account ?

      > Mijn account aanmaken

      Veilige aankoop

      DE VERBINTENIS VAN CORA


      De garantie van de beste prijs

      Cora betaalt u het verschil terug als u een product elders aan een lagere prijs vindt of als wij de prijs van uw artikel binnen 15 dagen na uw aankoop verlagen (1).

       

      (1) Het verschil wordt in de vorm van een aankoopbon terugbetaald voor een identiek product (merk, artikel, kwaliteit, grootte enz.) dat wordt verkocht in een fysiek verkooppunt in België in een straal van 30 km rond uw cora, met dezelfde garantie- en servicevoorwaarden, buiten de koopjesperiodes en op vertoon van een bewijs van de prijs bij onze concurrent.


      De garantie van de promoprijs

      Wij betalen u het verschil terug op uw aankoop van non-foodproducten als cora zijn prijs verlaagt binnen de 15 dagen na de aankoop*

      Het verschil wordt terugbetaald in een aankoopbon en wordt berekend op identieke producten (merk, referentie, kwaliteit, …) verkocht in een Belgisch cora-verkooppunt met dezelfde garantie- en servicevoorwaarden buiten de soldenperioden.


      Aanbiedingen altijd beschikbaar

      Als u een artikel in de aanbieding niet kunt vinden in uw winkel, stelt cora u een vervangproduct van dezelfde of van een betere kwaliteit voor. U kunt ook een ‘reservatiebon’ krijgen als het product nog altijd verkrijgbaar is bij onze leverancier.


      De garantie kwaliteit-versheid

      Cora garandeert een onberispelijke versheid van al zijn verse producten. Als dat niet het geval is, verbindt cora zich ertoe u de prijs dubbel terug te betalen, op vertoon van het product en van de kassabon.


      U mag zich vergissen

      Als een product u niet bevalt, ruilt cora het om of betaalt cora het u terug in de vorm van een aankoopbon. U hoeft enkel binnen 15 dagen na aankoop het ongebruikte en volledige product in zijn originele verpakking terug te brengen (2).

       

      (2) Producten die moeten worden geactiveerd, zoals telefoonherlaadkaarten, spelletjes en muziek kunnen niet worden teruggenomen of omgeruild. Smartphones, pc’s en andere toestellen die moeten worden geactiveerd, worden teruggenomen onder bepaalde voorwaarden.

       


      Betalingsfaciliteiten

      Cora biedt u de mogelijkheid om uw betalingen te spreiden met de cora-kaart via verschillende formules die aangepast zijn aan uw behoeften. Voor uw huishoudtoestellen, multimediaproducten en andere vrijetijds- en uitrustingsgoederen kunt u afhankelijk van het bedrag kosteloos met 3, 5, 10 of 20 maandelijkse aflossingen betalen (3).

       

      (3) Zie de voorwaarden in de winkel. LET OP, GELD LENEN KOST OOK GELD.


      Een klantenservice afgestemd op uw behoeften

      Voor alle producten die u bij cora koopt, geldt een garantie van de fabrikant van minimaal 2 jaar (4). Als een product defect is, gebeurt de reparatie rechtstreeks door de fabrikant of in een erkend technisch centrum.

       

      (4) De garantie is niet van toepassing op accessoires en consumptiegoederen of defecten als gevolg van verkeerd gebruik van het toestel (zie voorwaarden van de fabrikant).

       

      Bij cora kunt u een verlengde garantie (5) nemen:

      • 2+1 jaar op smartphones, computers en fototoestellen;
      • 2+3 jaar op televisies en huishoudtoestellen;
      • Omniumgarantie breuk/diefstal voor smartphones en draagbare pc’s.

       

      (5) Zie tarieven en voorwaarden in de winkel.

       

      Omruiling

      Als uw toestel een defect vertoont binnen 15 dagen na de aankoop verbindt cora zich ertoe om het om te ruilen op vertoon van de kassabon en na controle door onze klantenservice (voor elk toestel dat normaal werd gebruikt en netjes en volledig wordt teruggebracht in zijn originele verpakking).

       

      Reparatie aan huis

      Als uw groot huishoudtoestel of uw televisie van meer dan 109 cm tijdens de garantieperiode defect is, verbindt cora zich ertoe om de technische dienst de reparatie rechtstreeks te laten uitvoeren bij u thuis.

       

      Ter beschikking stellen van toestel 

      Als de reparatie van uw televisie (6) tijdens de garantieperiode langer dan 10 dagen duurt, verbindt cora zich ertoe om u gratis een ander toestel ter beschikking te stellen (op voorwaarde dat u een waarborg betaalt), voor zover er een toestel beschikbaar is.

       

      (6) Neem contact op met onze klantenservice om u te informeren over de andere toestellen die we ter beschikking kunnen stellen.


      Leverings- en installatiedienst aan huis

      Voor huishoudtoestellen, televisies en andere grote artikels biedt cora u een leverings- en installatiedienst aan huis aan. Onze specialisten in de winkel zullen u helpen om alles op te zetten.

      Legale voorwaarden | Algemene verkoopvoorwaarden | Persoonsgegevens | Website gebruiksvoorwaarden | Leveranciersvoorwaarden | FAQ | Contact