Shopping Cora | FRNL
Menu
Anderlecht Vandaag open tot 20u Van winkel veranderen
Wat zoek je ?
in dit bereik
    door de plaats
      Mijn rekening

      Aanmelden


      Nog geen account ?

      > Mijn account aanmaken

      Vaak gestelde vragen

      Heeft u een vraag ? Wij hebben zeker het antwoord.


      Algemene informatie


       

      Ik wil informatie over een product. Bij wie kan ik terecht?

      Hiervoor kunt u het online contactformulier gebruiken.

      Ik wil informatie over een leverancier krijgen. Kan dat?

      Wegens de vertrouwelijkheid kunnen we helaas de naam van de leveranciers van producten aan ons merk niet meedelen. Als u echter een precieze vraag heeft over een product, kunt u het online contactformulier gebruiken.

      Ik heb een opmerking in verband met een winkel. Bij wie kan ik terecht?

       

      Hiervoor kunt u het online contactformulier gebruiken.


      Kwaliteit en versheid


      Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van een product. Bij wie kan ik terecht?

      Om stappen te kunnen ondernemen bij onze leverancier willen we u vragen zo snel mogelijk het betreffende product en/of zijn verpakking terug te brengen naar uw verkooppunt. Uiteraard betalen wij u het product terug bij de receptie en krijgt u het weer mee.

      Ik wil de herkomst van een product kennen.

      Het land van herkomst staat altijd vermeld op onze verpakkingen met een herkenningsnummer, bijvoorbeeld B voor België, E voor Spanje enz. Met dit nummer kunt u altijd de herkomst van de producten achterhalen.

      Welke controles voert u uit om de kwaliteit van uw producten te waarborgen?

      Al onze producten worden regelmatig onderworpen aan strenge kwaliteitscontroles. Als er ook maar een vermoeden of een teken van een kwaliteitsprobleem is, reageren we meteen. Cora hecht veel belang aan de versheid van zijn producten. Mocht er toch een probleem zijn met een van onze producten, willen we u vragen om het product en/of zijn verpakking terug te brengen naar uw verkooppunt zodat we stappen kunnen ondernemen bij onze leverancier. Uiteraard betalen wij u het product terug en krijgt u het weer mee.

      Ik ben niet tevreden over de versheid van een product. Bij wie kan ik terecht?

       

      cora garandeert een onberispelijke versheid van al zijn verse producten. Als dat niet het geval is, verbindt cora zich ertoe u de prijs dubbel terug te betalen, op vertoon van het product en van de kassabon aan de receptie van uw hypermarkt.


      Beschikbaarheid


      Kan ik alle producten in alle cora-winkels krijgen?

      Onze hypermarkten werken niet allemaal met dezelfde leveranciers, maar soms met lokale leveranciers. Bovendien verschilt de productvraag van de klanten afhankelijk van de cora die ze bezoeken. Daarom hebben we ons aanbod aangepast aan de vraag en is het mogelijk dat u niet in al onze winkels dezelfde producten vindt. Als u op zoek bent naar een specifiek product, kunt u ons dat laten weten via ons contactformulier.

      Hoe kan ik weten of een product nog beschikbaar is?

      We raden u aan dit te vragen aan de afdelingschef van uw verkooppunt. Hij zal u graag verder helpen. Een telefoontje naar ons algemene nummer volstaat om snel in contact te komen met de juiste persoon.

      Hoe kan ik weten in welke winkel een product nog beschikbaar is?

      We raden u aan dit te vragen aan de afdelingschef van uw verkooppunt. Hij zal u graag verder helpen. Een telefoontje naar ons algemene nummer volstaat om snel in contact te komen met de juiste persoon.

      Kan ik producten bestellen?

      Absoluut! Ons winkelpersoneel helpt u graag als u een specifieke bestelling wilt doorgeven. Dat kan gaan om een grote hoeveelheid of om een speciale vraag (bv. gourmet voor verschillende personen, een bepaalde wijn). Stel uw vraag gerust aan de afdelingschef. Een telefoontje naar ons algemene nummer volstaat om snel in contact te komen met de juiste persoon.

      Waarom stopt u de verkoop van bepaalde producten?

      Onze inkopers selecteren zorgvuldig onze assortimenten volgens een aantal criteria en in het bijzonder op basis van verkoopsstatistieken. Het is goed mogelijk dat het artikel dat u bedoelt uitstekend is, maar als het niet meer in ons assortiment zit, betekent dat gewoon dat er niet genoeg vraag naar is.

      Hoe kan ik een suggestie doen voor een product of voor een verbetering in de winkel?

      Hiervoor kunt u het contactformulier gebruiken.

      Ik kan een bepaald product niet meer vinden, hoe kan ik een goed alternatief vinden?

      U kunt altijd rekenen op het personeel van uw cora-hypermarkt om een alternatief te vinden voor een product dat niet meer in het assortiment zit.

      Ik kan een bepaald product uit de reclamefolder niet meer vinden. Is er een alternatief?

      Als u een artikel in de aanbieding niet kunt vinden in uw winkel, stelt cora u een vervangproduct van dezelfde of van een betere kwaliteit voor. U kunt ook een ‘reservatiebon’ krijgen als het product nog altijd verkrijgbaar is bij onze leverancier. U kunt altijd rekenen op het personeel van uw cora-hypermarkt om een alternatief te vinden voor een product dat niet meer in het assortiment zit.


      De prijs


      Sommige producten zijn elders goedkoper, is dat normaal?

      Cora hanteert al een paar jaar een nieuw prijsbeleid dat zich vertaalt in een correcte prijs-kwaliteitverhouding voor de producten die u in onze winkels koopt. In onze verkooppunten garanderen wij u kwaliteit tegen de juiste prijs. Daarvoor vergelijken we elke week de prijzen van de nationale merken met die van de concurrentie. We voeren elke week 300.000 prijsvergelijkingen uit en op basis daarvan passen wij onze prijzen aan zodat ze altijd zo correct mogelijk zijn. cora betaalt u echter het verschil terug als u een product aan een lagere prijs vindt bij een van onze concurrenten of als wij de prijs van uw artikel binnen 15 dagen na uw aankoop verlagen (1).

       

      (1) Het verschil wordt in de vorm van een aankoopbon terugbetaald voor een identiek product (merk, artikel, kwaliteit, grootte enz.) dat wordt verkocht in een fysiek verkooppunt in België in een straal van 30 km rond uw cora, met dezelfde garantie- en servicevoorwaarden, buiten de koopjesperiodes en op vertoon van een bewijs van de prijs bij onze concurrent.


      De cora-kaart


      Hoe kan ik de spaarpot van de cora-kaart gebruiken?

      Als u uw cora-kaart overhandigt, verzamelt u kortingen in uw spaarpot die u kunt gebruiken zodra u 5 euro gespaard heeft. Voor meer informatie kunt u de volgende pagina raadplegen (link naar de pagina over de cora-kaart).

      Hoe kan ik zien hoeveel er in de spaarpot van mijn cora-kaart zit?

      Als u een cora-kaart heeft die is uitgereikt in een supermarkt, staat het puntensaldo onder aan uw kassabon, ongeacht naar welke supermarkt u gaat. U kunt uw saldo ook zien in onze online klantenruimte door in te loggen op onze site.

      Ik heb geen punten gekregen. Bij wie kan ik terecht?

      Als u bent nog in de winkel bent, kunt u naar de cora-kaartstand of naar de hoofdkassa gaan om uw kortingen te laten aanpassen. Als u al thuis bent, kunt u het best contact met ons opnemen via het contactformulier.

      Kan ik mijn cora-betaalkaart ook op andere plaatsen gebruiken?

       

      Ja, in alle verkooppunten van Maestro-netwerk in Europa. Hier vindt u alle informatie over de betaalkaart (doorverwijzing naar de cora-betaalkaart)

      Ik ben mijn cora-kaart verloren. Bij wie kan ik terecht?

      Ga naar de kaartstand in uw normale verkooppunt.

      Hoe vraag ik een nieuwe cora-kaart aan?

      Ga naar de kaartstand in uw normale verkooppunt en een medewerker zal u onmiddellijk een kaart geven (met drie minikaartjes).

      Ik wil mijn betalingen spreiden, kan dat?

      cora biedt u de mogelijkheid om uw betalingen te spreiden met de cora-kaart via verschillende formules die aangepast zijn aan uw behoeften. Voor uw huishoudtoestellen, multimediaproducten en andere vrijetijds- en uitrustingsgoederen kunt u afhankelijk van het bedrag kosteloos met 3, 5, 10 of 20 maandelijkse aflossingen betalen (2). Kom er meer over te weten in onze rubriek betalingskaart (link naar de pagina over de betalingskaart).

      (2) Zie de voorwaarden in de winkel. LET OP, GELD LENEN KOST OOK GELD.


      Producten


      Levert u aan huis?

      Voor huishoudtoestellen, televisies en andere grote artikels biedt cora u een leverings- en installatiedienst aan huis aan. Onze specialisten in de winkel zullen u helpen de beste formule te vinden.

      Ik ben niet tevreden over een product dat ik heb gekocht. Bij wie kan ik terecht?

      Bij cora mag u zich vergissen. Als een product u niet bevalt, ruilt cora het om of betaalt cora het u terug in de vorm van een aankoopbon. U hoeft enkel binnen 15 dagen na aankoop het ongebruikte en volledige product in zijn originele verpakking terug te brengen (3).

       

      (3) Producten die moeten worden geactiveerd, zoals telefoonherlaadkaarten, spelletjes en muziek kunnen niet worden teruggenomen of omgeruild. Smartphones, pc’s en andere toestellen die moeten worden geactiveerd, worden teruggenomen onder bepaalde voorwaarden.


      Online klantenruimte


      Bent u uw wachtwoord vergeten?

       

       

      Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw aanvragen. Eerst moet u klikken op ‘Login’. In het linkervak ‘Login bestaande klant’ klikt u op de link ‘Mijn wachtwoord creëren of wijzigen’. Wij sturen u dan een e-mail met een nieuw wachtwoord. Vervolgens kunt u zich identificeren en uw wachtwoord opnieuw wijzigen als u dat wilt.

      Hoe maak ik een gebruikersaccount aan?

       

      Als u een gebruikersaccount wilt aanmaken, moet u naar de site www.cora.be surfen. In de rechterbovenhoek ziet u een tab ‘Login’. Klik op ‘Een account aanmaken’. Dan hoeft u enkel nog de instructies te volgen om uw account aan te maken.

      Heeft u problemen om in te loggen?

      Als u problemen heeft om in te loggen, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.

      Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

      Als u uw persoonlijke gegevens wilt wijzigen, moet u eerst inloggen en vervolgens klikken op ‘Mijn account’ en dan op ‘Mijn gegevens wijzigen’. Dan kunt u uw gegevens wijzigen.


      Klantenservice


      Wat zijn de voorwaarden om gebruik te kunnen maken van de klantenservice?

      Voor alle producten die u bij cora koopt, geldt een garantie van de fabrikant van minimaal 2 jaar (4). Als een product defect is, gebeurt de reparatie rechtstreeks door de fabrikant of in een erkend technisch centrum.

       

      (4) De garantie is niet van toepassing op accessoires en consumptiegoederen of defecten als gevolg van verkeerd gebruik van het toestel (zie voorwaarden van de fabrikant).

       

      Is het mogelijk om de basisgarantie te verlengen?

      Bij cora kunt u een verlengde garantie nemen (5):

      • 2+1 jaar op smartphones, computers en fototoestellen;
      • 2+3 jaar op televisies en huishoudtoestellen.
      • Omniumgarantie breuk/diefstal voor smartphones en draagbare pc’s. 

       

      (5) Zie tarieven en voorwaarden in de winkel.

       

      Het product dat ik gekocht heb, is defect. Kan ik het omruilen?

      Als uw toestel een defect vertoont binnen 15 dagen na de aankoop verbindt cora zich ertoe om het om te ruilen op vertoon van de kassabon en na controle door onze klantenservice (voor elk toestel dat normaal werd gebruikt en netjes en volledig wordt teruggebracht in zijn originele verpakking).

      Het grote toestel dat ik gekocht heb, is defect. Op welke reparatie heb ik recht?

      Als uw groot huishoudtoestel of uw televisie van meer dan 109 cm tijdens de garantieperiode defect is, verbindt cora zich ertoe om de technische dienst de reparatie rechtstreeks te laten uitvoeren bij u thuis.

      De televisie die ik gekocht heb, is defect. Op welke reparatie heb ik recht?

      Als de reparatie van uw televisie (6) tijdens de garantieperiode langer dan 10 dagen duurt, verbindt cora zich ertoe om u gratis een ander toestel ter beschikking te stellen (op voorwaarde dat u een waarborg betaalt), voor zover er een toestel beschikbaar is.

       

      (6) Neem contact op met onze klantenservice om u te informeren over de andere toestellen die we ter beschikking kunnen stellen.


      Speciale vragen


      Heeft u geen antwoord op uw vraag gekregen?

      Als u geen antwoord op uw vragen vindt, kunt u contact met ons opnemen via e-mail door te klikken op ‘Neem contact met ons op’ helemaal onderaan de pagina.


      Gegevensbescherming


      Wat doen we met uw gegevens?

      We verwerken de gegevens die u spontaan heeft ingevuld op onze site uitsluitend voor intern gebruik en voor de vermelde doeleinden. De verkregen persoonsgegevens worden in geen geval meegedeeld aan derden en zeker niet gebruikt voor direct marketing. Bovendien worden ze niet langer bewaard dan nodig is in het kader van het realiseren van de doelstellingen waarvoor ze werden verzameld.

      Mijn winkel
      adres en openingsuren

      Drève Olympique, 15
      1070 Anderlecht
      Tél: +32 25 585 511
      • Maandag - Donderdag : 09.00 u > 20.00 u
      • Vrijdag : 09.00 u > 21.00 u
      • Zaterdag : 09.00 u > 20.00 u

      Onze diensten

      Geboortepakket

      Jonge ouders (-2maand)? Een pakket is beschikbaar aan het onthaal(zie voorwaarden in de winkel).

      Verjaardagskortingen

      Afspraak aan het onthaal om van de kortingen te kunnen genieten(zie voorwaarden in de winkel).

      Brandstofprijzen

      Diesel 1.231 €/L
      95 E10 1.291 €/L
      Euro 98 1.358 €/L
      1 cent per euro toegevoegd in je spaarpot indien u met de cora-kaart betaald
      Legale voorwaarden | Algemene verkoopvoorwaarden | Website gebruiksvoorwaarden | Provider gebied | FAQ | Contact