Shopping Cora | FRNL
Menu
Wat zoek je ?
in dit bereik
    door de plaats
      Mijn rekening

      Aanmelden


      Nog geen account ?

      > Mijn account aanmaken

      De klantenservice

      Een klantenservice afgestemd op uw behoeften

      Bij cora hechten we veel belang aan de kwaliteit van onze producten. Onze klantenservice vormt daarvan het logische verlengstuk. Zo bent u zeker van een professionele follow-up door gekwalificeerde technici. 


      Hierna vindt u de gegevens van uw klantenservice: 

      Van maandag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot 20.00 uur. Op vrijdag tot 21 uur,
      Tel.: 02/558.55.61 
      e-mail: sav.dnv.anderlecht@cora.be 

       

       


      Onze verbintenissen


      En pratique

      Garantie

      Voor alle producten die u bij cora koopt, geldt een garantie van de fabrikant van minimaal 2 jaar (4). Als een product defect is, gebeurt de reparatie rechtstreeks door de fabrikant of in een erkend technisch centrum.

      (4) De garantie is niet van toepassing op accessoires en consumptiegoederen of defecten als gevolg van verkeerd gebruik van het toestel (zie voorwaarden van de fabrikant).

      Bij cora kunt u een verlengde garantie (5) nemen:

      • 2+1 jaar op smartphones, computers en fototoestellen;
      • 2+3 jaar op televisies en huishoudtoestellen.
      • Omniumgarantie breuk/diefstal voor smartphones en draagbare pc’s.

       

      (5) Zie tarieven en voorwaarden in de winkel.

      Omruiling

      Als uw toestel een defect vertoont binnen 15 dagen na de aankoop verbindt cora zich ertoe om het om te ruilen op vertoon van de kassabon en na controle door onze klantenservice (voor elk toestel dat normaal werd gebruikt en netjes en volledig wordt teruggebracht in zijn originele verpakking).

      Reparatie aan huis

      Als uw groot huishoudtoestel of uw televisie van meer dan 109 cm tijdens de garantieperiode defect is, verbindt cora zich ertoe om de technische dienst de reparatie rechtstreeks te laten uitvoeren bij u thuis.

      Ter beschikking stellen van toestel

      Als de reparatie van uw televisie die nog onder garantie is (6) langer dan 10 dagen duurt, verbindt cora zich ertoe om u gratis een ander toestel ter beschikking te stellen (op voorwaarde dat u een waarborg betaalt), voor zover er een toestel beschikbaar is.

      (6) Neem contact op met onze klantenservice om u te informeren over de andere toestellen die we ter beschikking kunnen stellen.

      Telefonische bijstand

      Vele merken bieden een rechtstreekse reparatiedienst aan via GRATIS TELEFONISCHE BIJSTAND. We raden u aan de lijst met de telefoonnummers van de fabrikanten te raadplegen en gebruik te maken van deze dienst. U wint tijd en de dienst omvat:                                  

      • een onmiddellijke behandeling van uw probleem; 
      • het kosteloos opsturen en terugsturen van uw toestel naar uw huis;
      • een snelle reparatie;
      • antwoord op uw vragen over het gebruik van uw toestel.
      Legale voorwaarden | Algemene verkoopvoorwaarden | Persoonsgegevens | Website gebruiksvoorwaarden | Leveranciersvoorwaarden | FAQ | Contact